Wij ontwikkelen en fabriceren al meer dan 18 jaar stijlvolle maatwerkmeubelen
Al meer dan 18 jaar stijlvolle maatwerkmeubelen

Administratief medewerker binnendienst

Keijser&Co groeit! Kom jij ons team versterken? 

Thumbnail for

Op zoek naar een baan waarin jij écht het verschil kunt maken? Krijg jij er energie van als alles spic en span geregeld is voor onze klanten en voor jouw team? Dan wil het leuke team van Keijser&Co graag jou verwelkomen als nieuwe collega.

Keijser&Co creëert voor en met haar klanten hun droominterieur. Met unieke meubelstukken die op maat worden gemaakt en waarbij de klant in het middelpunt staat. Dit doen we al 18 jaar. In 2021 hebben we een tweede locatie en kantoor geopend in het prachtige monumentale Arsenaal in het vestingstadje Grave. Op deze locatie bevindt zich Nidum, een broedplaats voor inspiratie op het gebied van lifestyle, wonen, events en culinair genieten. Wat een feestje dat jouw werkplek zich middenin deze levendige ontmoetingsplek in het historische deel van Grave bevindt!

Wat ga je doen?

• Jij zet alles in het werk om ervoor te zorgen dat onze klanten uitermate blij zijn met hun maatwerkaankoop bij Keijser&Co.
• Jij bent degene die onze offertes verwerkt. Deze worden onder meer door de verkoopadviseurs geschreven. Daarnaast komen er prijsaanvragen binnen via onze mailbox waar jij mee aan de slag gaat.
• Jij ziet het als vanzelfsprekend dat deze offertes compleet uitgewerkt en 100% correct zijn.
• Jij verrast onze detaillisten in positieve zin door jouw manier van meedenken, jouw perfecte verwerking van offertes.
• Jij verricht verkoop ondersteunende taken zoals het geven van informatie over producten en het verzorgen van samples.
• Binnen ons team ben jij de spin in het web die ondersteunt daar waar nodig is.
• Achter de schermen zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt, onder meer door mailtjes en telefoontjes snel en correct af te handelen.
• Als jij ziet dat processen beter, slimmer of sneller kunnen dan spring je daarop in en neem je initiatieven.

Wie zoeken wij:

• Je hebt een MBO werk- en denkniveau.
• Jij hebt enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie met focus op administratie en affiniteit met de interieurbranche.
• Jij bent super secuur, offertes uitwerken kun jij met de grootste zorgvuldigheid.
• Nauwkeurig werken is jou op het lijf geschreven, de aankopen van onze klanten zijn tenslotte maatwerk.
• Je wordt enthousiast van een dynamische functie waar veel zelfstandigheid van je wordt gevraagd.
• Jij bent communicatief sterk.
• We vragen een flexibele instelling, in ons team werken we veel samen en zijn we allround. Dat betekent dat we elkaar ook vervangen als dat nodig is.
• Je spreekt Nederlands en Engels en het zou helemaal fijn zijn als je ook nog een woordje Duits spreekt.

Wat bieden wij:

• Een goed salaris dat past bij jouw ervaring en opleiding.
• Wij kennen een eigen pensioenregeling.
• Een reiskostenvergoeding voor woon-werk verkeer.
• Een functie voor 32-40 uur per week.
• We starten met een tijdelijk contract, maar weet dat we een vaste invulling voor deze functie zoeken.
• Je komt te werken in een leuk en enthousiast team.
• En last, but zeker not least: je komt te werken in een prachtig monumentaal pand in een inspirerende omgeving.

Ben jij die enthousiaste administratief medewerker binnendienst die past bij wie wij zoeken? Perfect! Stuur dan je cv en begeleidende motivatiebrief naar Lonneke van der Weyden via de onderstaande button.

Ben jij de geschikte kandidaat voor deze functie?

Stuur dan je cv met onderbouwing naar Lonneke van der Weyden via de onderstaande button. We zien je sollicitatie graag tegemoet!

Thumbnail for